Thursday, January 30, 2014

Atitudinea contează!

Femeia cu cele trei fire de păr

A fost odată o femeie care într-o dimineață, după ce s-a trezit, s-a uitat în oglindă și a observat că mai avea doar trei fire de păr pe cap. “Ei bine,” și-a zis ea, “Cred că astăzi am să îmi împletesc părul.” Așa a și făcut și a avut o zi minunată.

A doua zi s-a trezit, s-a uitat în oglindă și a observat că mai avea doar două fire de păr pe cap. “Hmmm,” și-a zis ea, “Cred că azi am să îmi fac o cărare pe mijloc.” Așa a și făcut și a avut o zi excepțională.

În ziua următoare s-a trezit, s-a uitat în oglindă și a văzut că mai avea doar un singur fir de păr pe cap. “Foarte bine,” și-a zis ea “Astăzi am să îmi strâg părul într-o codiță”. Așa a și făcut și a avut o zi amuzantă.

Următoarea zi s-a trezit, s-a uitat în oglindă și a văzut că nu mai avea nici măcar un fir de păr pe cap.
“Eeeiiiii!” a strigat “Azi nu trebuie să îmi aranjez părul!”

Atitudinea e totul!

Iubește generos…. Vorbește blând…. Folosește tot ceea ce ai și tot ceea ce nu ai și creează-ți opera de artă … Fii mereu pozitivă indiferent de cât de grele par unele momente ale vieții… Fii mai bună decât e necesar, deoarece toți cei pe care îi întâlnești își duc propriile lupte… Apreciază profund ceea ce ai… 
și … doamnelor, bucurați-vă din plin de viață!… Cu sau fără freză aranjată!

Această istorioară amuzantă și plină de învățăminte (a cărei sursă originală nu o cunosc) am primit-o ieri de la o colegă de muncă, o femeie veselă și foarte carismatică! A vrut să îmi facă ziua mai bună, să ma facă sa zâmbesc mai mult! A reușit și îi mulțumesc pentru gândul bun pe care l-a avut!

M-am gandit să împărtășesc și eu la rândul meu această povestioară cu voi, să vă aduc un zâmbet pe buze și să vă las să trageți propriile concluzii de aici!

Singurul îndemn pe care l-aș adăuga este: Fiți optimiști și încercați să vedeți partea bună a oricărui lucru sau oricărei întâmplări care la prima vedere pare a fi total în zona negativului!

Priviți partea plină a paharului și zâmbiți mai mult! :)

No comments:

Post a Comment