Tuesday, July 15, 2014

Răsfăț de week-end cu o notă de noutate

Pentru că tot am deschis subiectul răsfăț, eu am vrut să mă delectez în acest week-end cu o plimbare cu hidrobicicleta! Încerc să găsesc mereu activități care să fie pe placul amândorura și dacă se poate să fie și ceva nou. Nu am pedalat niciodată într-o hidrobicicletă și am vrut să văd cum e! Zis și făcut! Ne-am urcat în mașină, am mers la Ciric și am închirat minunăția!


Frumos, plăcut, relaxant și în același timp bun pentru mușchii picioarelor! Timp de o oră, ne-am deplasat pe toată suprafața lacului, cât e el de mare! Evident am făcut și pauze, am pedalat și în sicron, dar și pe rând, deși se uitau ciudat unii la noi când pedalam singură. Cine știe ce le trecea prin minte: ”Ia uite ce domn e și ăsta, o lasă pe ea să pedaleze și el stă ca belferu’!?!” Poate trebuia să mă gandesc dinainte și să îmi fac un tricou personalizat pe care să scrie ”Dau singură la pedale pentru că așa vreau EU!” Să fie lucrurile clare! :P

Am încercat chiar să ne apropiem de o rățușcă, dar nu era prea sociabilă, prin urmare ne-am văzut de pedalele noastre și am lăsat-o să se bălăcească în voie. Fiecare cu programul lui! I-am respectat spațiul! 

Între timp a apus și soarele și am avut parte de un spectacol de culori și umbre cum numai natura știe să facă! Îmi pare rău că nu mi-a venit ideea mai repede să surprind în fotografii frumusețea de pe lac! Dar tot am reusit să păstrez ceva amintiri foto, chiar dacă pe finalul apusului!


A fost ceva nou, diferit! Dar totuși în topul preferințelor mele rămâne bărcuța cu vâsle!

În doi, e mai romantică o plimbare pe lac, la apus de soare cu bărcuța!

Voi ce răsfăț de week-end ați pus la cale?

2 comments:

  1. Sunt tare fericita ca ti-ai facut blog! Am ce sa citesc de-acum inainte! Bravo, Irina! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult Oana! Sunt convinsa ca sunt multe alte bloguri mult mai interesante de citit, dar ma bucur sa stiu ca este si al meu pe lista ta de lectura! Multumesc pentru aprecieri si incurajari! :)

      Delete